RECOMANACIONS

Una altra setmana i aquí continuam, a casa, a partir d'ahir deixen sortir als més petits al carrer una estoneta, però no hem de baixar la guàrdia, no ens hem de confiar, perquè el virus encara existeix i ens envolta, heu de ser prudents quan sortiu al carrer i prendre les mesures que recomanen.

Per aquesta setmana anam a centrar-nos en l'escriptura del nom i en els números. Perquè després de les vacances, de fer moltes manualitats, etc, ens hem de centrar en continuar consolidant el que vàrem començar. 

Aquí us proposo algunes activitats, intentant que siguin lúdiques i divertides, però sense deixar de banda la seva funció, escriure i aprendre, treballant les lletres i la seva direccionalitat,  la consciència fonològica, les seriacions, la grafia de números, la corrrespondència grafia-quantitat, formes geomèttriques,..


LLETRES

  

PODEM DECORAR LA NOSTRA INICIA AMB E MATERIA QUE VOGUEM, I DESPRÉS ESCRIURE EL NOM, SI FA FALTA L'ESCRIVIU ELS ADULTS I ELLS QUE EL COPIIN. SÉ QUE HI HA INFANTS QUE JA ESCRIUEN EL NOM, PERÒ D'ALTRES NO. ELS QUE JA HO SABEN PODEN ESCRIURE ELS DE ALTRES MEMBRES DE LA FAMÍLIA, O D'OBJECTES, MASCOTES,ETC


PODEM FER DIBUIXOS AL COSTAT D'UN PAPER, SI NO TENIU IMPRESSORA, I ESCRIURE ALGUNES LLETRES, DE TAL MANERA QUE DIENT LA PARAULA DE DIBUIX REPRESENTAT ELS INFANTS S'ADONIN DE QUINA LLETRA FALTA

 

O PODEU ESCRIURE VOSALTRES LES PARAULES I ELS INFANTS LA COPIEN ABAIX, POT ANAR ACOMPANYADA D'UNA IMATGE. EL POSAR ELS REQUADRES, ÉS PERQUÈ ELS INFANTS PRENGUIN CONSCIÈNCIA DE QUE SI NO ESTAN TOTS AMB LLETRES ÉS PERQUÈ LI FATEN, I SE'LS HA D'EXPLICAR QUE EN CADA UN VA UNA LLETRA.


AQUEST ES POT FER AMB TOTES LES LLETRES DE L'ABECEDARI, I AGAFAR RETALLS DE DIBUIXOS I FICAR-LOS DE DINS DE LA LLETRA PER LA QUE COMENÇA.


AMB AQUEST TREBALLAM LLETRES I NÚMEROS, ELS INFANTS ESCRIUEN EL SEU NOM I COMPTEN QUANTES LLETRES TÉ EL SEU NOM, DESPRÉS EL FA.

PER TREBALLAR CONCEPTES MATEMÀTICS:


GRAFIA-QUANTITAT

ELS INFANTS ESCRIUEN EL NÚMERO  A LA SORRA, FARINA, SAL,.., EL PODEN TENIR DAVANT O NO, PERÒ HEM DE VIGILAR LA DIRECCIONALITAT, I DESPRÉS POSEN AL COSTAT TANTS D'OBJECTES ( PEDRES, BOTONS, CIURONS,...) COM DIU EL NÚMERO. O FIQUEN TANT DE PALS COM INDICA EL NÚMERO,...




REPASSAM LA GRAFIA DELS NÚMEROS AMB PINTURA, PODEM FER-HO AMB EL DIT, AMB UN BASTÓ DELS OIDES,...


UN JOC DIVERTIT; FEIM UN FORAT ABAIX DES ROTLLOS DE PAPER WC ( A LA SEGONA FOTO HO VEIS MILLOR) I AMB UNES PECES PLANES  I PETITES AMB EL NÚMERO ESCRIT LES HEU DE PASSAR PER ABAIX DEL ROTLLO QUE TÉ EL MATEIX NÚMERO, AMB L'AJUDA DE L'AIRE QUE SURT D'UNA BOTELLA BUIDA. INTENTAU-LO SEGUR QUE ÉS DIVERTIT!!! 

AQUÍ PODEM FER DIBUIXOS I POSAR EL NÚMERO DEVORA, ELS INFANTS HAN DE PINTAR TANTS D'OBJECTES ( EN AQUEST CAS GLOBUS) COM T''INDICA EL NÚMERO


AQUEST ÉS EL MATEIX DE LES LLETRES PERÒ ARA LI POSEU NÚMEROS I ELS INFANTS HAN DE FICAR TANTS DE CIURONS COM INDICA EL NÚMERO.


REPASSAM I RECORDAM LES FORMES GEOMÈTRIQUES


AQUÍ ELS INFANTS POSEN LA PINÇA (MOTRICITAT FINA), A LA FORMA CORRESPONENT)


SERIACIONS DE DOS ELEMENTS O TRES, ELS INFANTS QUE NO NECESSITIN EL SUPORT VISUAL DE LA FIGURA QUE VA DESPRÉS, LI PODEU RETIRAR

AQUESTA ÉS UNA ALTRA SERIACIÓ PERÒ DE COLORS, PER EXEMPLE: VERMELL-GROC-VERD, VERMELL-GROC-VERD




ACTIVITATS DE MÚSICA

BLOC D'ANGLÈS

PROPOSTES DE PSICOMOTRICITAT

I FINS AQUÍ JO CREC QUE JA TENIU PER ENTRETENIR-VOS AQUESTA SETMANA!!!

PD.: RECORDAU QUE ME PODEU ENVIAR IMATGES DE LES VOSTRES FEINES;)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Adeu siau 1r!

Finals que s'apropen...

Finals i principis...