EL
NOM DE LA NOSTRA CLASSE
HEM
COMENÇAT UN NOU CURS, I AMB ELL UN ESPAI NOU, EL QUAL NECESSITA UN
NOM QUE ENS IDENTIFIQUI COM A GRUP.
PER
AIXÒ, HEM PENSAT QUIN NOM ENS AGRADARIA TENIR ENGUANY PER LA NOSTRA
CLASSE, I HEM TINGUT MOLTÍSSIMES D'IDEES. PRIMER,
I DE MANERA INDIVIDUAL, CADA INFANT QUE TENIA UNA IDEA L'HA DONAT I
L'HA COMPARTIT AMB ELS SEUS COMPANYS/ES.
I NA MERCEDES LES ANAVA APUNTANT A UN PAPER
DESPRÉS CADA INFANT VA FER UNA REPRESENTACIÓ DEL NOM QUE VOLIA PER LA NOSTRA CLASSE. AQUÍ TENIU ALGUNS EXEMPLES
A UNA ALTRA SESSIÓ, VAREN AFERRAR IMATGES D'ALLÒ QUE REPRESENTAVEN LES IDEES DELS INFANTS A UN MURAL. UNA VEGADA ESTAVEN LES IMATGES AFERRADES FEREN UNA VOTACIÓ INDIVIDUAL, CADA INFANT AFERRAVA UN GOMET A LA IMATGE (NOM) QUE LI AGRADAVA MÉS.
AIXÍ VA SER COM VAREN QUEDAR LES VOTACIONS, PERÒ EN MATEO VA FER UNA APORTACIÓ DES DE CASA, ELS DRACS, I ALGUNS INFANTS CANVIAREN D'IDEA I,,,,,
,..., AQUÍ TENIU COM VA QUEDAR AL FINAL.
D'AQUEST RESULTAT, VÀREM AGAFAR ELS NOMS MÉS VOTATS, LES XUXES, LES SIRENES, ELS DRACS, ELS CUINERS I LA PATRULLA CANINA, I VÀREM FER UNA FEINA A ON CADA INFANT DE MANERA INDIVIDUAL, A LES TAULES, PER EVITAR QUE ES COPIASSIN, HAVIA DE FER UNA ALTRA VOTACIÓ ENTRE AQUESTS CINC NOMS I FER UN DIBUIXET
AQUÍ TENIU ALGUNS EXEMPLES:
I COM QUE ES VA PRODUIR UN EMPAT, ENCARA VÀREM HAVER DE FER UNA DARRERA VOTACIÓ PER DESEMPATAR
AQUESTA VEGADA, I A UNA ALTRA SESSIÓ, FÉREM LA TERCERA VOTACIÓ, ENTRE ELS DOS NOMS QUE HAN SORTIT MÉS VOTATS. A UNA FITXA ELS INFANTS, DE MANERA INDIVIDUAL, HAVIEN
DE TRIAR ENTRE POSAR UN GOMET DAMUNT D'UNA SIRENA O DAMUNT DE LA IMATGE DE LES XUXES, I ESCRIURE NOMÉS EL NOM DEL QUE ES VOTAVA. DESPRÉS ES VA FER EL RECOMPTE D'AQUESTA TERCERA TRIA.I HO POSÀREM A LA PISSARRA.
PER FI TENIM NOM DE LA CLASSE, SOM LA CLASSE DE LES XUXES.
A UNA ALTRA SESSIÓ FÉREM UN DIBUIX DE XUXES
I AQUÍ TENIU EL NOSTRE CARTELL
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada