EL NOM DE LA NOSTRA CLASSE

HEM COMENÇAT UN NOU CURS, I AMB ELL UN ESPAI NOU, EL QUAL NECESSITA UN NOM QUE ENS IDENTIFIQUI COM A GRUP.

PER AIXÒ, HEM PENSAT QUIN NOM ENS AGRADARIA TENIR ENGUANY PER LA NOSTRA CLASSE, I HEM TINGUT MOLTÍSSIMES D'IDEES. PRIMER, I DE MANERA INDIVIDUAL, CADA INFANT QUE TENIA UNA IDEA L'HA DONAT I L'HA COMPARTIT AMB ELS SEUS COMPANYS/ES.

I NA MERCEDES LES ANAVA APUNTANT A UN PAPER  

DESPRÉS CADA INFANT VA FER UNA REPRESENTACIÓ DEL NOM QUE VOLIA PER LA NOSTRA CLASSE. AQUÍ TENIU ALGUNS EXEMPLES



A UNA ALTRA SESSIÓ, VAREN AFERRAR IMATGES D'ALLÒ QUE REPRESENTAVEN LES IDEES DELS INFANTS A UN MURAL. UNA VEGADA ESTAVEN LES IMATGES AFERRADES FEREN UNA VOTACIÓ INDIVIDUAL, CADA INFANT AFERRAVA UN GOMET A LA IMATGE (NOM) QUE LI AGRADAVA MÉS.









AIXÍ VA SER COM VAREN QUEDAR LES VOTACIONS, PERÒ EN MATEO VA FER UNA APORTACIÓ DES DE CASA, ELS DRACS, I ALGUNS INFANTS CANVIAREN D'IDEA I,,,,,



,..., AQUÍ TENIU COM VA QUEDAR AL FINAL.


D'AQUEST RESULTAT, VÀREM AGAFAR ELS NOMS MÉS VOTATS, LES XUXES, LES SIRENES, ELS DRACS, ELS CUINERS I LA PATRULLA CANINA, I VÀREM FER UNA FEINA A ON CADA  INFANT DE MANERA INDIVIDUAL, A LES TAULES, PER EVITAR QUE ES COPIASSIN, HAVIA DE FER UNA ALTRA VOTACIÓ ENTRE AQUESTS CINC NOMS I FER UN DIBUIXET

AQUÍ TENIU ALGUNS EXEMPLES:




I COM QUE ES VA PRODUIR UN EMPAT, ENCARA VÀREM HAVER DE FER UNA DARRERA VOTACIÓ PER DESEMPATAR


AQUESTA VEGADA,  I A UNA ALTRA SESSIÓ, FÉREM LA TERCERA VOTACIÓ, ENTRE ELS DOS NOMS QUE HAN SORTIT MÉS VOTATS. A UNA FITXA ELS INFANTS, DE MANERA INDIVIDUAL, HAVIEN DE TRIAR ENTRE POSAR UN GOMET DAMUNT D'UNA SIRENA O DAMUNT DE LA IMATGE DE LES XUXES, I ESCRIURE NOMÉS EL NOM DEL QUE ES VOTAVA. DESPRÉS ES VA FER EL RECOMPTE D'AQUESTA TERCERA TRIA.I HO POSÀREM A LA PISSARRA.


PER FI TENIM NOM DE LA CLASSE, SOM LA CLASSE DE LES XUXES.

A UNA ALTRA SESSIÓ FÉREM UN DIBUIX DE XUXES


I AQUÍ TENIU EL NOSTRE CARTELL
















Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Adeu siau 1r!

Finals que s'apropen...

Finals i principis...