BENVINGUDES FAMÍLIES

JA ESTEIM DE TORNADA DE LES VACANCES, JA HA PASSAT L'ESTIU I ESPERO QUE HAGUEU DESCANSAT, ELS INFANTS SEGUR, PERQUÈ HAN ARRIBAT AMB UNA ENERGIA RENOVADA I TORNEN AMB GANES DE TREBALLAR. 

AQUEST ÉS EL NOSTRE DARRER ANY A L'ETAPA D'INFANTIL, JA SOM ELS GRANS DEL PATI, I TENIM MOLTES COSES A FER I PER APRENDRE ABANS DE PASSAR A PRIMER DE PRIMÀRIA.

PRIMER DE TOT VOLIA DONAR LA BENVINGUDA A DUES FAMÍLIES NOVES QUE ENS ACOMPANYARAN A PARTIR D'ARA, DUES FAMÍLIES DE DUES NENES QUE S'HAN INCORPORAT ENGUANY AL NOSTRE GRUP-CLASSE, NA MARIA I NA MARTINA GÓMEZ. 

AQUESTA ENTRADA ÉS PER DONAR-VOS LA BENVINGUDA, I CONTAR-VOS UN POC QUÈ HEM FET I FAREM AQUESTS PRIMERS DIES I DURANT EL MÉS DE SETEMBRE.

PRIMER HEM HAGUT D'ADAPTAR-NOS AL NOU ESPAI, OBSERVAR-LO, CONÈIXER-LO, INVESTIGAR QUINS JOCS NOUS TENIM EN AQUESTA NOVA CLASSE I A ON ESTARAN UBICATS, I A POC A POC FER-LO NOSTRO. MIRAREM QUÈ PENSEN QUÈ FALTA EN COMPARACIÓ AMB LES ALTRES AULES, A ON HEM ESTAT, QUÈ ELS AGRADARIA TENIR, FER EL NOU MATERIAL QUE ENS IDENTIFICARÀ INDIVIDUALMENT I COM A GRUP, MUNTAREM A POC A POC I ENTRE TOTS L'ESPAI DE L'ASSEMBLEA,...

El primer dia els infants amb l'ajuda de les imatges i/o objectes que havien duit de casa ens varen contar què havien fet durant l'estiu, i després els penjaren a la classe. Els infants de tant en tant van a veure les fotos i recorden què han fet, amb qui estaven, on eren, o els altres compansy/es els demanen coses sobre les imatges.


A poc a poc anam muntant l'assemblea


Hem fet la targeta per posar als calaixos individuals que utilitzam per ficar les nostres coses pesonals




Hem fet la llista de les coses que creuen que ens falta a la classe:

També hem fet una llista de les normes que hauríem de seguir i complir a la classe i a l'escola perquè tot funcioni millor:






HE VOLGUT SABER QUÈ ELS AGRADARIA FER ENGUANY A LA CLASSE I HEM FET UNA PLUJA  D'IDEES A TRAVÉS D'UNA  ACTIITAT (DINÀMICA DE TREBALL COOPERATIU) QUE L'HEM ANOMENAT::

"LA TORRE DELS DESITJOS"

Primer els infants posaven el nom i decoraven un tap de suro



Després ens anam a seure a l'estora i cada infant diu quin és el seu desig per fer enguany a l'escola, què t'agradaria fer durant aquest curs? 
Les respostes són variades, intentarem donar cabuda a les màximes possibles (perquè volem que els seus desitjos es compleixin), però lo important és que tothom dóna la seva opinió, tothom té veu:

ERIC: anar a la platja d'excursió
ANA: hacer tartas y pastelitos
MAR: fer polvo de tiza de colors en pots
FERNANDO: anar al parc
MATEO: que arreglin i funcioni l'ordinador
ELSA: estar amb els amics, fer un experiment que exploti. Dur les bicis i els patinetes, pintar amb gel
ARIADNA: hacer un bizcocho
JOEL: decorar la classe
MARTINA: sal de colores
MARIA: hacer puzzles
LUCAS: anar al parc
BERTA:anar d'excursió a la piscina
EMMANUEL: hacer bloques(construccions)
ELORA: hacer pintura amb gel
HUGO G.: ir al parque
CHLOE: hacer una actividad de un árbol de Navidad
RUBÉN: decorar la clase para Navidad
ALEXANDRA: ir a la granja con el autobús, hacer un árbol de Navidad
RAZAN: hacer un robot de perro
MARINA: que juguemos todos
LIAM: para Halloween pedir dulces por las casas



















Aquesta torre dels desitjos l'empram, mentres no tinguem el plafó de passar llista, per saber qui ha vingut cada dia a l'escola



TAMBÉ HEM FET DINÀMIQUES DE COHESIÓ DE GRUP TANT PER DONAR LA BEVINGUDA A LES NOSTRES NOVES COMPANYES, COM PER CONÉIXER-NOS ENTRE NOSALTRES, COM PER COHESIONAR-NOS COM A GRUP

"LA PILOTA CALENTA" 

En aquesta dinàmica els infants diuen alguna cosa que a ells/es els agrada molt, així ens servirà per coneixer-nos millor.

Comença na Mercedes. m'agrada molt viatjar, i li paso la pilota a na Marina

Marina: jugar en el pati

Rubén: jugar a fútbol

Emmnauel: me gustan los plátanos

Lucas: jugar en el patio a los zombies con Mateo y Liam

Joel: descubrir cosas

Hugo G.: comer brócoli

Fernando: comer galletas de chocolate

Martina: comer zanahorias y fresas

Liam: jugar a zombies con Lucas

Mateo: jugar a futbolín y salir al patio

Eric: menjar lletuga

Mar: menjar raïm, olorar flors

Elsa: m'agrada molt menjar freses, estar amb na Paula i esmorzar a l'escola, i estar amb els meus amics

Berta: agafar flors

Ana: comer uvas, sandia i  jugar a plàstica

Elora: me gusta jugar a los playmóbils

Maria: ir al parque con bicicleta

Alexandra: jugar con Elora, Martina, Anita, Razan en el patio de Can Misses y en el parque. Ir al súper a comprar la comida y ir de vacaciones

Razan: me gusta ir al parque con Martina y Berta

Chloe. jugar en casa con mamá

Ariadna: me gusta estar con mis padres





"LES TAULES MUSICALS"
Posam música i ballam al nostre ritme. Els infants han de ballar al voltant de les taules, quan la música s'atura s'han de pujar a dalt d'elles, però cada vegada anam llevant una taula, de tal manera que quan queden poques s'han d'ajudar entre ells/es perquè tothom tingui cabuda, ja que si un queda abaix tothom perd, SOM UN EQUIP.






"ELS AROS MUSICALS" 
Com a la dinàmica anterior, els infants ballen al voltant dels aros, repartits per la classe, i quan atura la música s'han de posar diins d'ells, cada vegada n'hi ha menys de tal manera que els infants han de compartir-los.






Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Adeu siau 1r!

Finals que s'apropen...

Finals i principis...