ELS CONTES DEL PRIMER TRIMESTRE 

JA SABEU DE LA MPORTÀNCIA DELS CONTES PELS INFANTS, AFAVOREIXEN LA COMPRENSIÓ I L'EXPRESSIÓ ORAL, AMPLIEN VOCABULARI, AMPLIEN I REFORCEN CONTINGUTS, POTENCIEN LA IMAGINACIÓ, LA CREATIVITAT, AJUDEN A ADQUIRIR SEGURETAT AFECTIVA I EMOCIONAL, TREBALLAM HABILITATS, LES EMOCIONS, ELS VALORS, LES PORS A TRAVÉS D'ELLS,...

ELS DIVENDRES CADA 15 DIES TENIM SESSIÓ DE CONTE I SI NO ÉS POSSIBLE HO PROGRAMAM PER UN ALTRE DIA PER TAL DE GAUDIR D'AQUEST MOMENT. 
AL DOSSIER DE LES FEINES DEL TRIMESTRE DELS VOSTRES FILLS I FILLES, VEUREU ALGUNES DE LES FEINES QUE HEM REALITZAT DESPRÉS DELS CONTES, PERÒ NO SEMPRE FEIM UNA FEINA, DE VEGADES FEIM NOMÉS UNA CONVERSA O FEIM DINÀMIQUES DE COHESIÓ DE GRUP,...

"TOTS JUNTS" VA SER EL PRIMER CONTE DEL CURS PER TREBALLAR EL CONCEPTE  COMPANYERISME, AJUDA, EL QUE PODEM ACONSEGUIR SI TREBALLAM TOTS PLEGATS


I D'AQUEST PRIMER CONTE VA SORGIR LA IDEA DE PRODUIR ALGUNA COSA TOTS JUNTS I VAIG MIRAR EL LLIBRE D'HERVÉ TULLET "DIVIÉRTETE TALLERES DE ARTE" I D'AQUÍ VA SORGIR LA PROPOSTA DE FER UN QUADRE COOPERATIU, QUE JA VAIG FER L'ENTRADA FA TEMPS PERÒ US POSO EL RESULTAT FINAL


"UNA BONA AMIGA" ENCARA QUE TOTHOM ÉS DIFERENT TOTS PODEM SER AMICS.


"DANIELA LA PIRATA" RECORDAM AQUEST CONTE DEL CURS ANTERIOR QUE EL VÀREM TREBALLAR I EL POSAM A LA BIBLIOTECA. TRACTA SOBRE L'IGUALTAT DE GÉNERE.


"EL FIL INVISIBLE" UN COTE QUE TRACTA SOBRE ELS VINCLES QUE ENS UNEIXEN AMB ELS QUI MÉS ESTIMEM, ESTIGUIN O NO PRESENTS, SIGUIN HUMANS O NO


ELS INFANTS ES MIRAVEN EL SEU MELIC I VERBALITZAVEN AMB QUI TENIEN ELLS UN FIL INVISIBLE



DESPRÉS FEREN UNA FEINA A ON HO DIBUIXAVEN



"LA SOMBRERERIA MÁGICA" TRACTA SOBRE TREURE DE NOSALTRES LES PORS, LES COSES QUE NO ENS AGRADEN DE NOSALTRES MATEIXOS I SER MILLORS I GAUDIR.


DESPRÉS FEREN UNA FEINETA A ON CADA INFANT VA TRIAR EL SEU CAPELL





"NEDA QUE NEDA" SI TREBALLAM TOTS JUNTS HO PODEM ACONSEGUIR, SI ENS AJUDAM HO PODEM FER,...


AQUÍ PODEU VEURE ALGUNS DELS DIBUIXOS QUE ELS VOSTRES FILL I FILLES VAREN FER





"MONSTRE ROSA" TOTS SOM DIFERENTS I HEM DE RESPECTAR LES INDIVIDUALITATS DE CADA UN, LA RIQUESA ESTÀ EN LA VARIETAT.


HEM CONTAT ALGUNS CONTES TEMÀTICS PER FER REFERÈNCIA A ALGUN TEMA EN CONCRET, COM ÉS LA TARDOR, EL NADAL,... ELS HEM EMPRAT PER PARLAR, AMPLIAR I/O REFORÇAR ALGUNS CENTRES D'INTERÈS.

"UNA CARTA PEL PARE NOEL" PER INTRODUIR EL TEMA DEL NADAL I LA REALITZACIÓ DE LA CARTA DELS REIS


"LEAVES AN AUTUMN" L'UTILITZAREM PER INTTRODUIR EL TEMA DE LA TARDOR, JUNT A UN ALTRE QUE NO TINC LA FOTO. DESPRÉS ELS INFANTS FÉREM UN DIBUIX D'IDEES PRÈVIES SOBRE EL TEMA DE LA TARDOR.



"L'ERIÇÓ QUE NO ES VOLIA PUNXAR" EL VÀREM CONTAR COM A PROPOSTA DEL CALENDRI D'ADVENT DURANT EL MES DE DESEMBRE, PROPOSAVA UN DIA D'ABRAÇADES AL QUE HO NECESSITASSI I/O VULGUESSI.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Adeu siau 1r!

Finals que s'apropen...

Finals i principis...